Haslum J99 (2011-2012)

Hovedtrener: Anki Lian Spanic
Fysisk trener: Jessica Thiblin
Vi hjelper til: Daniel, Ingrid, Hanna og Erlend

Fadder: Trond Tjemsland #16

Spillere:
Celine B., Celine T., Elise, Emilie, Eva, Freja, Frid, Helene S., Helene T.,
Helle, Ingeborg, Ingvild, Jenny, Kamilla, Karianne, Marie, Martine, Maud, Vibeke


tirsdag 21. februar 2012

Treningsdagbok

Nå i vinterferien er det kjekt å minne alle spillerne på at vi må skrive i TRENININGSDAGBOKEN vår litt oftere. Her skal dere konkurrere med dere selv og følge med hvor mye bedre "jeg" har blitt for hver økt med for eksempel Jessica.

Du måååå ikke skrive hver dag du trener, men i hvertfall en gang i uken. Oppsummer; Hva var gøy? Hva gjorde jeg bra? Hva har jeg lyst til å bli bedre på? Spilte vi kamp? Hvordan gikk det? Hvor mange push-ups klarer jeg i strekk nå? Restitusjon er en viktig del av treningen vår. Har jeg sovet godt - og nok? Pusur var god både på dagbøker og på hvile. Et godt forbilde...?